sobota, 7 maja 2011

Koniec laby ! :(

Kolejny dzień lenistwa upłynął bardzo przyjemnie, lecz jutro już pora jechać do Opola i w poniedziałek na studia wracać!  3 tygodniowa laba dobiegła końca L! Powiem wam , że szybko to wszystko przeleciało… Poniedziałek będzie długi i monotonny. I aż mną wzdryga na samą myśl aby wstać rano. . . wrr. . .

Mam do was pytanie czemu czasem moje komentarze nie ukazują się pod waszymi postami ? Rozpiszę się a tu nic się nie dodało L !

Znalazłam fajny czat gdzie uczę się języka angielskiego o to  link : http://www.tarjomeh.com/learn/chat/
Różni są ludzie , ale większość przyjemnych i wyrozumiałych dla mojego języka angielskiego J. Dziękuję google.pl  za tłumacza ! bo  bez niego bym sobie nie poradziła … Ale postępy już widać.

Życzę wam miłego dnia i tygodnia który nie będzie pracowity :D ! 

10 komentarzy:

  1. Właśnie nie wiem czemu, ale u mnie Twoje posty dodają się do SPAMU. Muszę je wtedy odhaczyć, że to nie jest spam i dopiero wskakują pod posty.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie mi na pocztę przychodzi, że coś napisałaś a potem patrzę na bloga a tu nic... :| z tym coś trzeba zrobić... ;) a wracając do Twojego komentarza to czuję podekscytowanie i taki lekki strach ;) na razie - zobaczymy co będzie później ;) a kiedy masz zamiar "startować" jako au pair? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście, Twój komentarz też u mnie wylądował jako spam, może w ustawieniach da się to zrobić?
    btw jak dobrze pamiętam,też z tego czata korzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania- no właśnie, kurczę ! ...

    Patricia- te uczycie musi być świetne :). Ja dopiero w sierpniu /wrześniu chciałam bym wylecieć już do USA.A wszystko chcę załatwić w styczniu , jeszcze mam dylemat z jakiej firmy i cały czas pogłębiam swoją wiedzę na ten temat .

    Anya- No coś zmieniłam, zaraz zobaczymy jaki efekt będzie tego. I jak wrażenia z tego chata :D ?

    OdpowiedzUsuń
  5. no szczerze Ci powiem, że mi się bardzo podoba :D a ja gdybym miała Ci polecić jakąś firmę to GAWO, bo ja np jestem w Proworku ale oni wysyłają do Au Pair Care ALBO do InterExchange a w GAWO wysyłają I do tej I do tej ;) a CC no - drogie jak dla mnie (płaciłam z własnej kieszeni) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się między GAWO a PROWOR-KIEM
    a CC wcale nie brałam pod uwagę bo również chodzi mi o cenę, iż tak jak ty będę płaciła ze swojej kieszeni.Powiem, ze bardziej do mnie nawet przemawia GAWO :) i raczej z tej firmy będę chciała jechać... ale to dopiero w styczniu będę wszystko załatwiać .

    OdpowiedzUsuń
  7. Strawberries tak, studiuję w Opolu :).

    OdpowiedzUsuń