środa, 4 maja 2011

Wczoraj śnieg a dziś słoneczko . . .

Kiedy rano się obudziłam i popatrzyłam jak strasznie leje  stwierdziłam , że nigdzie nie jadę! Byłam umówiona z dobrą koleżanką ,aby jechać do pobliskiej gminy pożegnać naszą wspólną koleżankę która w piątek wylatuje do Anglii… Zmusiłam się wszystkimi siłami  i się  szykowałam a tu ! ŚNIEG! I to takie grube płaty ! Moja 1 myśl „ Boże… to już wolę ten deszcz”. Dotarłam szczęśliwie na dworzec  wsiadłam do pociąg ,dojechałam , spędziłam miło czas .!  Ciekawe kiedy ja znowu zobaczę , bo planuje tam być około 3 lat . Jej mąż już tam jest . Zapraszała serdecznie jak się tam ogarnie , więc zapewne do niej zawitam  kiedyś . . .


Dziś słoneczko za oknem ,ale i tak jest zimno…  Więc czas umilam sobie tortilla którą sobie zrobiłam. A Internet z Iplusa… mnie już strasznie dobija ! aaaaaaaaa! Ciągle coś przerywa, naprawdę nie polecam nikomu.


Reasumując wasze rady związane z nauką języka obcego to warto korzystać :
- Skype – nie bać się zaczepiać ludzi z całego świata .
- Native speakers.
- Kursy językowe.
- Czat – Na którym ciężko znaleźć „normalna” osobę , lecz warto próbować i szukać czy by ktoś porozmawiał np. w języku angielskim .
- Tłumaczyć   piosenki.
- Biblioteka językowa – wypożyczać i czytać książki .
- Oglądać filmy w języku np. angielskim .
Więc jest wiele sposobów aby uczyć się języka . Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły to z chęcią o nich poczytam i uzupełnię swoją listą . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz