poniedziałek, 16 maja 2011

Znowu posty się nie ukazują ! co za dziadostwo …..

Ja już nie wiem co z tym zrobićL naprawdę !
Chora już jestem na całego,gardło padło w czwartek i musiałam jechać na pogotowie, oczywiście początki ropnia na migdale , więc antybiotyki i cały weekend w domu… Nos od smarkania  mam już tak czerwony ! że jakaś masakra !Ciągle cherlam … Chcę nowe zdrowie!! Koła z niemieckiego nie zaliczyłam, poprawa w środę! Pora zacząć się uczyć :P Karta egzaminacyjna już jest więc zacznie się wszystko… od przyszłego tygodnia: wpisy ,zaliczenia… byle do końca czerwca! Ten tydzień będzie dosyć ciekawy bo są PIASTONALIA!!  3 dni dobrych koncertów :D więc muszę się kurować…

7 komentarzy:

  1. ja po swoich juwenaliach gardło zawalone :D ale nie jest tak źle jak u Ciebie :P i egzaminy i zaliczenia pukają puk-puk...

    OdpowiedzUsuń
  2. i może nawet pogoda tym razem dopisze na piastonaliach... oby!

    OdpowiedzUsuń
  3. lecewkulki ..ale już jest dużo lepiej :)..oj pukają pukają .. ważne , że wasze juwenalia się udały :)!

    Strawberries oj, też mam taką nadzieję, kurczę rok temu była do "dupci" jesteś z OP ?

    OdpowiedzUsuń
  4. do "dupci" to mało powiedziane:/ nie jestem, ale tu studiuję:) pisałam Ci to chyba w komentarzu pod "Koniec laby", ale właśnie widzę, że go nie ma:P Masz szatańskiego bloga:P

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo :) na Uniwerku ? Szatańskiego ? Czemu ?

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, Ty też? Jak to dlaczego? Usuwa Ci posty, Twoje komentarze się nie pokazują, usuwa innych komentarze:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, ja też :)
    To prawda SZATAŃSKI Blog.. znika wszystko :D

    OdpowiedzUsuń