piątek, 13 maja 2011

Och , jak cieplutko II ….

Mój ostatni post znikł ….  Był i już go brak … jakieś dziwne rzeczy się tu dzieją ;/ Blog nie chcę się otwierać przez przeglądarkę gogle chrom piszę ,że jest błąd <wnerw> ! Czy wy też macie jakieś cyrki ?
Jestem chora w ciągu 1 dnia tak mnie rozbolało gardło że nie mogłam mówić …  Pojechałam do lekarza dostałam antybiotyk i z gardłem lepiej lecz z zatok schodzi  mi ropa i ciągle śpię , jak ja w dzień nigdy nie spałam….
W końcu moje komentarze się ukazują , jak to się stało ? Cud J - bo racjonalnie nie umiem tego wyjaśnić . Prawie środek maja …zaliczenia,zalczenia,zaliczenia… Miałam koło w środę z niemieckiego i wiem ,że będę miała poprawkę. .dostałam całkowitego zaćmienia L!  Wczoraj byłam na imprezie z koleżankami było świetnie !  ale strasznie boli mnie gardło.. L umieram ! Mam też straszne zakwasy  wrrr. Zastanawiam się nad 2 rzeczami po pierwsze czy wyjechać do pracy do Niemiec lub Holandii  czy jednak jechać z rodzicami na wakacje do Chorwacji . Rodzice jadę ze znajomymi co mają dzieci w wieku 3 i 5 jest to 2 chłopców . Mogłam bym zdobyć jakieś referencje , porobić fajne zdjęcia z dzieciakami, które przydadzą mi się do prezentacji .Więc mam taki mały dylemat. . . Co byście zrobiły na moim miejscu ? Po 2 we wrześniu  mam praktyki w szkole  i będę prowadzić zajęcia pozalekcyjne z dzieciaczkami z podstawówki . To chyba też można zaliczyć do referencji ? wiecie może jak na to patrzą rodziny ?

4 komentarze:

  1. tak, coś dzialo się z blogami niedobrego, ale mam nadziejem, że żaden z moich postów nie zniknął! antybiotyki są fe i to nic dobrego, takze nie zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. zniknąl mi ostatni post ;/ na szczęście nei był mega ważny, chociaż tego dowiadujemy się dużo później...

    OdpowiedzUsuń
  3. No ,tak antybityki są bleee..ale jeśli nic nie można zrobić to trzeba je łykać ...

    OdpowiedzUsuń
  4. mi np. czasem wyświetla się więcej komentarzy niż mam, a czasem mniej, nie wiem o co tu chodzi:P

    OdpowiedzUsuń